منتـــديـــآِتٍ كــــلــمـــةِ



تطوير - تصاميم - اكواد - مسابقات - دروس - دعم - وخدمات اخرى
 
دردشة كتابيةِالرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخولمكتبة الصور

شاطر | 
 

 ازاي تعكنن علي واحد نايم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
DunHell
صاحب الموقع
صاحب الموقع
avatar

MMS :
SMS : ياصغيـر[ مايكبـرنـي لـقـب ]
و [ مايصغرني ] اذا انكرني صغيـر
ماخذينا الصيت من " جمع الذهـب "
ولانسابه شيخ او قربـة وزيـر
[ كاسبينه ] من اهل السيف الحـدب
الجنايـز كـان ماجـاك النذيـر
صيتهم نجم علـى راسـه [ ذهـب ]
سمعوا الصقهان به وأجهر ضرير

الاوسمةِ : المدير العآمِ للمنتدىِ
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 84
نقاط : 2147495037
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/09/2011
العمر : 25
الموقع : منتديات عنبة
العمل/الترفيه : الرِسمِ

مُساهمةموضوع: ازاي تعكنن علي واحد نايم   الأحد نوفمبر 06, 2011 4:20 am

عزيزي الصاحي

اذا كنت تعاني من أرق لأي سبب

و حاقد على واحد نايم او اذا طق فيوز النداله فجأه عندك أو عرق

الرذالة بيوجعك وقدامك واحد نايم كأي بطيخة تحترم نفسها

ماعليك الا ان تتبع الخطوات التاليه


وصدقني ممكن يقتلك فيها



أولا :

اذا كان في عز نومه وانت مانمتش أو مش جايلك نوم ادخل الغرفه وشغل النوووور

واطلع بمنتهي البرود كأنك لم تفعل شيء.

إذا كان نومه خفيف هايصحي وقولك ( إطفي النور يا زفت انت ) .

طبعا إحنا اتفقنا إنك بارد عشان كدا

متديلوش أي إهتمام و تذكر القانون الثالث لنيوتن في التنفيض

" لكل فعل تنفيضة مساوية له في المقدار و مضادة له في الإتجاة " .



أما لو كان نومه تقيل يبقي تستعمل الطريقة رقم 2


ثانيا :

اكتشف إن في بيتكم سرير وعايز تتأكد إن كل حاجه تمام و إن السرير
رجليه مظبوطة

طبعا دا السرير إللي أخينا

نايم عليه ويمكنك ساعتها القيام بالكثير من التخبيط و الدقدقه وتحريك
السرير ولكن إنتبه ممكن يصحى من النوم فيجدك تحت السرير

او رأسك في متناول يده فلا أحد يعلم ساعتها ماذا يمكن أن يحدث
لو كان من هواة النوم وبجوارهم مفتاح إنجليزي


.. لذلك أنصحك أن تهز السرير هزات عنيفة حتي يستيقظ وقبل أن
يفيق تماما أجرى بأقصي سرعة
ومتنساش المثل اللى بيقول
الجرى نص الجدعنة
دلوقتى بئا يا حبيبى هو الجدعنة كلها

ثالثا :

اذا كنت مقهــــــــور من واااحد ناايم العصر او الظهر أدخل الغرفه

وغطيه كويس و إقفل التكيف واطلع ومتنساش

تقفل البيبان والشبابيك كويس اوى.

واذا كانت في دفايه بالغرفه , ياعيني شغلها بقي علي أسخن حاجة وسيبه
واطلع بره كأنك لا تعرف عن الأمر شيء .




لسه ما قامش ؟؟



إوعي تيأس



رابعا :

لو كان لسه ماقامش !!!


ماتعملش حاجة من اللي سبق ذكره إنما بهدوء

حط ايدك على الراديو وشغل محطه خرباااانه

و يا سلام لو كانت بتاعت أغاني هابطة من نوعية

( حبيبي فوق حبيبي تحت حبيبي رايح حبيبي جاي )


وعلي الصوووت على الآخر و امشي إنت كمل فرجة على التليفزيون .

خامسا :

اذا كان لسه نايم وانت شبعااان نوووم بس عايز تتونس

جيب ماية ساقعة وقرب من النايم ونقط على وشه نقطة نقطة هايترعش
ويمسح وشه فاكرها نمله ولا حاجة .

واقعد كده لحد ما يصحي أو يقوم يرزعك قلم محترم علي وشك ويكمل نوم
ما تمشيش برده
سادسا :
خذ منديل ولفه لحد ما يبقي على شكل عود كبريت كدا... الغرض ان يكون نهاية
طرفه حاد ..

وبس بقى .. أخينا رأسه أصبحت ملعب وأنت الهداف

ممكن تحطها في ودنه ( الحركة دي مستفزة جدا ومجربة ) .

ممكن تحطها في بؤه

ممكن تحطها في منخيره

ممكن تمشيها على وشه


انت و ضميرك بئا


لو صحي يبقي إحتمال إنه يفرجك علي عنبر الكسور في أي مستشفي قريب من
بيتكم




واذا مانجحتش كل الطرق اللي فوق... تأكد انه مش آدمي . . خليه نايم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kelma.4ulike.com
 
ازاي تعكنن علي واحد نايم
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتـــديـــآِتٍ كــــلــمـــةِ :: ~¤ô§ô¤~-المنتـديـات العـامـه ~¤ô§ô¤~ :: ~¤ô§ô¤~-منتدى خآصِ بـ الشبآِبِ والبنآتِ ~¤ô§ô¤~-
انتقل الى: